Tesettürlü Kadın G-string Giyer mi ?
Tesettürlü kadın G-string giyer mi?" sorusu İslami
kesimden köşe yazarları arasında son günlerin en hararetli tartışmalarına sahne
oluyor.
Renkli Dergisi yazarı İlhami Atmaca; “G-string giyen her
ortamda seks düşünür. Bu model haz noktalarına baskı uygulayarak uyarır...”
İlhami Atmaca’nın "G-string’in amacı kadına her an
cinselliği düşündürmektir" görüşüne iki kadın yazar nezaket çağrısı ve bir
soruyla yanıt verdiler: Nereden biliyorsunuz?
Gerçek Hayat Dergisi Yazarı Halime Kökçe; “Dini bütün bir
erkek bu nazik bilgiye ulaşamaz. Tesettürlülerin de g-string giymeleri çok
nazik bilgidir...”
Renkli Dergisi yazarı Nigar Tuğsuz; “Örnek seçerken biraz
nezaket ve düşünce lütfen. Mahremiyete dil uzatmak sizi ünlü okurunuzu adam
yapmaz.”
İSLAMİ kesime yönelik medya organlarında "Tesettürlü
kadın G-string giyer mi?" tartışması sürüyor. Renkli Dergisi yazarı İlhami
Atmaca derginin 11. sayısında "Laislamizm ya da Ahlaksız Dindarlık"
başlıklı yazısında uzun uzun G-string giymenin sağlayacağı cinsel motivasyondan
söz edip lafı tesettürlü kadınlara getirince şimşekleri üzerine çekti.
G-stringi "Bir ahlaksızlaştırma aracı olarak" gösteren Atmaca’nın
"G-string giymiş tesettürlü genç kızlar artık dini bütün Müslüman genç
kızlar ve kadınlar olmaktan başka bir şeydir" sözleri derginin kadın okurlarıyla
islami kadın yazarların tepkisine yol açtı.
İÇ ÇAMAŞIRI DÜKKANLARINDA ARAŞTIRMA MI YAPTINIZ?
Gerçek Hayat Dergisi Yazı İşleri Müdürü ve yazarı Halime
Kökçe okuduklarına inanamadığını söylerken meslektaşına köşesinden sert çıktı.
Kökçe şu ifadeleri kullandı: "Tesettürlü kadınların da G-string giydikleri
bilgisi çok ’nazik’ bir bilgidir ve böyle bir bilgiye "dini bütün bir
Müslüman erkeğin" ulaşması pek mümkün değildir." Gökçe edep
sınırlarını aştığını ileri sürdüğü Atmaca’ya yazısında şu soruları yöneltti:
"Bu bilgiye nereden ulaştınız? Nasıl? İç çamaşırı satan dükkanlarda alış
veriş yapan kadınların profilleri hakkında bir araştırma mı yürüttünüz?"
TESETTÜRLÜ KADINLAR HER MESELEYE KONU EDİLMEMELİ
İlhami Atmaca’yla bir tepki de aynı dergide yazan Nigar
Tuğsuz’dan geldi. Tuğsuz saçlarını örten kadınların her meseleye konu
edilmesine tepki göstererek şunları yazdı: "Mahremiyete dil uzatmak ne
sizi meşhur yapar ne de hitap ettiğiniz topluluğu adam eder. Örnekleri seçerken
biraz düşünce nezaket ve titizlik lütfen." Atmaca ise "Reklamcıların
modern iletişim araçlarıyla Laislamizmi (Ahlaksız Dindarlık) Müslümanların
dünyasına sızma noktasına getirdiğine dikkat çekmek istediğini" dile
getiren Atmaca yazısında verdiği örnekle ilgili kendisini eleştirenleri
"İşaret edilen yere değil işaret parmağına bakmakla" suçladı.
HATIRI SAYILIR MİKTARDA TESETTÜRLÜ TERCİH EDİYOR
İlhami Atmaca yazısında özetle şu ifadelere yer verdi:
"Bu modelin özelliği kadının haz noktalarına baskı uygulayarak sürekli uyarılmasını
sağlaması. G-String onu kullanan kadına gün boyu her ortamda seksi
düşündürmekte ve sekse hazır tutmaktadır. ’Eee ne var bunda’ dediğinizde G-string
tercih edenler arasında tesettürlü genç kızlar ve kadınların da hatırı sayılır
miktarda olduğunu söylersem sanırım durum bir hayli nazikleşir. G-string giymiş
tesettürlü genç kızlar sıradan bir tesettürlü olarak görünmelerine rağmen
aslında cinsel dürtüleri sürekli uyarılan kadınlıklarıyla hakikatte dini bütün
Müslüman genç kızlar ve kadınlar olmaktan başka bir şeydirler. G-string giymiş
Katolik Budist ve Müslüman kadının sosyal realitesi ve hissediş biçimleri ve
ihtiyaçları aynileşecektir. Ne kadar farklı görünürlerse görünsünler aynı
duyguların ahlaksızca esiri olacaklardır."
ÇARŞAFLISI DA ALIYOR
Fatih’in en ünlü iç kadın giyim mağazası ADA İç Giyim
Çeyiz’in satış sorumlusu Emine Özkan tesettürlü hatta çarşaflı kadınların bile
kendilerinden G-string satın aldıklarını söylerken "Açığı kapalısı
çarşaflısı da giyiyor. Yatak odası herkesin özeli. Bu bir iç giyim açık ya da
kapalı buna kimse karışamaz. İsteyen istediğini giyer" dedi.